دنیا پس از استفاده از نرم افزار مدیریت کشتی Sea Master

پس از استفاده از ماژول مدیریت سفارشات و ثبت درخواست های شناور در نرم افزار Sea Master چه روی خواهد داد؟

 

دنیای کسب و کار دنیای پیچیدگی ها است!

 

در هر کسب و کاری که باشید با افراد مختلفی سر و کار دارید. این افراد می‌توانند سرنخ‌ها، مشتری‌ها، مخاطبین و ده‌ها دستۀ دیگر باشند که هر کدام اطلاعات و درخواست‌های خاص خودشان را دارند.

طبیعتا هر چه کسب و کار شما بیش تر رشد کند این پیچیدگی بیش تر شده و مدیریت آن سخت تر. به عنوان مثال دسترسی به اطلاعات مشتریانی که 3 سال پیش از آن ها خرید کرده اید همانند معدن طلا است و ممکن است دسترسی به این اطلاعات شما را با چالش روبرو کرده باشد.  شما چگونه می‌توانید همۀ این اطلاعات را بصورت دقیق و منظم دسته‌بندی کنید و هر موقع که به آن نیاز داشتید، در کمتر از چند ثانیه به آن دسترسی داشته باشید؟

شرکت هایی که به دنبال تهیه ی نرم افزار برای واحد تدارکات خود بوده و خواسته ی آن ها ایجاد نظم و انسجام در خرید های سازمانی خود است، با کمک نرم افزار Sea Master می توانند به اهداف خود دست یابند.

شما می توانید با کمک نرم افزار Sea Master، ثبت و پیگیری درخواست خرید (PR)، سفارش خرید (PO) در واحد بازرگانی را به سادگی ردیابی کنید. سفارشی سازی فرآیند خرید، تعیین منابع خرید، محاسبه مکانیزه قیمت تمام شده کالای خریداری شده، ارزیابی تامین کنندگان، مشاهده کالای در راه و... همگی با کمک نرم افزار Sea Master امکان پذیر شده است.

 

 

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چرا نمی توان از دیگر نرم افزار های مدیریت سفارشات و ثبت درخواست ها استفاده کرد؟  برتری Sea Master نسبت به سایر نرم افزار ها چیست؟

 

لازم به ذکر است که نرم افزار Sea Master منحصرا برای شناور ها طراحی گردیده و آگاه به تمام چالش های پیش روی صنایع دریایی می باشد. این نرم افزار هم راستا با سایر ماژول ها (مدیریت خدمه، مدیریت عملیات، مدیریت PMS و مدیریت انبار و اموال شناور) گزارش های دقیقی از بازیگران اصلی کسب و کار شما، در اختیارتان قرار داده و امنیت داده هایتان را حفظ می کند. این نرم افزار اطلاعات و اسناد مشتری را به یک پایگاه داده متصل می کند تا اعضای سازمان بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کرده و آن را مدیریت کنند.

به کمک این نرم افزار می توانید همکاری سازمانی خود را متحول ساخته و به یکدیگر وظایف خاصی را اختصاص دهید.شما می توانید پیگیری ها و وظایف را به سادگی و با بررسی روزانه ایمیل در اختیار کارمندان خود بگذارید، تا دیگر بهانه ای برای عدم پیگیری باقی نماند.

به کمک Sea Master می توانید مقدار اقلام مصرفی و مورد نیاز را محاسبه و تاریخ موردنیاز برای خرید های سازمانی بر اساس مبانی برنامه ریزی شده را، محاسبه و در دستور سفارش قرار دهید. امکان ثبت انواع درخواست های کالا از انبار، خرید، ارسال و چرخش درخواست هر فرد در کارتابل مرتبط در این نرم افزار فراهم شده است.

 


 

اگر این سوال برای شما پیش آمده که نحوه کارکرد ماژول مدیریت درخواست ها و ثبت سفارشات در سی مستر چگونه است، می توانید جریان کاری این ماژول را مشاهده کنید.

    مزایای استفاده از نرم افزار Sea Master

 

متاسفانه بعضی از صاحبان کسب‌وکار مخصوصاً شرکت‌های تازه تاسیس به استفاده از نرم‌افزار Sea Master اهمیتی نمی‌دهند و آن را باری اضافه بر دوش سازمان می‌دانند.

این شرکت‌ها برای حفظ اطلاعات مشتری از روش‌های قدیمی مثل ایمیل، ایجاد فایل جداگانه یا یادداشت برداری استفاده می‌کنند. اما هیچ کدام از این‌ها جایگزین Sea Master نمی‌توانند باشند! باور نمی‌کنید؟ فقط کافیست به مزایای این نرم افزار اشاره کنم تا خودتان متوجه شوید.

1. داده های خود را بهتر سازماندهی کنید!

نرم افزار Sea Master در عرض چند ثانیه می‌تواند همۀ اطلاعات یک مشتری از جمله اسم، تاریخچۀ تماس‌ها، پیگیری‌های انجام شده، خریدهای قبلی و ... را پیش روی شما قرار دهد! تمام کارشناس‌های فروش می‌توانند خیلی راحت به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

 

2. اطلاعات خود را به راحتی به اشتراک بگذارید.

همگام سازی اطلاعات می تواند در هر زمانی، توسط خود شما و یا به صورت خودکار روی بدهد. شما می توانید مشخص کنید که انتقال داده ها سر زمان مشخصی به دفتر شما ارسال گردد و یا اینکه به سیستم این اجازه را بدهید تا به محض اتصال به اینترنت، داده ها را از شناور به دفتر ارسال نموده و تمامی اطلاعات را یکپارچه نماید. کلیه داده ها با کمک الگوریتم های قدرتمند، فشرده شده و حجم داده ها کاهش می یابد. به این ترتیب، انتقال داده سریعتر و استفاده از سهمیه پهنای باند اینترنت کمتر می گردد.

 

3. آمار کسب و کارتان را داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین شروط موفقیت کسب‌وکار داشتن اطلاعات دقیق از عملکرد واحد‌های مختلف است. اینکه هر کدام از واحد‌ها (و حتی کارمندان!) چقدر به اهداف تعیین شده دست پیدا کردند، به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خودتان را بشناسید و برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید. با نرم افزار Sea Master می‌توانید فقط با چند دستور ساده عملکرد هفتگی، ماهیانه، سالانه و یا حتی فصلی هر واحد را بصورت نموداری مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحات اینستاگرام و لینکدین ما مراجعه کنید.

 

 

 

 


 

 

آنچه باید درباره نرم افزار مدیریت کشتی Sea Master بدانید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها