تمرکز داده ، ثمره ی نرم افزارهای جامع مدیریتی

 

برای بهبود عملیات دریایی ، چگونه باید داده های گسترده را متمرکز و تجزیه و تحلیل نماییم ؟

 

   برای بهبود مدیریت و عملکرد کشتی در زمینه های کلیدی مانند مصرف سوخت، مدیریت انرژی، نظارت بر سلامت تجهیزات کشتی و بهینه سازی مسیر، نیازمند آن هستیم تا داده های گسترده را متمرکز کرده و آن را تجزیه و تحلیل نماییم.

   دیجیتالی شدن صنعت دریایی انقلابی است برای تمامی کشتی ها تا به کمک آن بتوانیم با مقررات جدید مقابله کرده و ناوگان و عملیات بر روی کشتی را بهتر مدیریت کنیم. در حال حاضر مالکان و مدیران عملیات کشتی، بیشتر وقت خود را صرف مدیریت اطلاعات کرده و زمان خود را برای تجزیه و تحلیل این داده ها از دست می دهند. لذا یک نرم افزار جامع مدیریت کشتی رانی، تاثیر زیادی بر توسعه ی صنعت دریانوردی خواهد گذاشت.

   همگام سازی و تجزیه و تحلیل داده ها از منابع مختلف، مدیران عملیات را قادر می سازد، تا تصمیمات آگاهانه تر را سریعتر اتخاذ کرده و مسبب بهبود مدیریت عملکرد کشتی در زمینه های کلیدی مانند مصرف سوخت، مدیریت انرژی، نظارت بر سلامت تجهیزات کشتی و بهینه سازی مسیر شوند. (به عنوان مثال، با توجه به شرایط آب و هوایی و جریان های زیر آب  مسیر درست را پیش بینی کنند)

   با پیشرفت تکنولوژی و سنسور های دیجیتالی جدید امکان دریافت و انتقال مقدار زیادی از داده های عملیاتی، در دریا فراهم شده است. زمانی که سیستم شما به استراتژی هوشمند کوچ میکند دارای ساختاری برنامه ریزی شده و زمانبندی شده میشود. لذا متمرکز بودن داده ها و روش شناسایی برای پردازش آن ها به شما در بخش های مختلف اعم از  تعمیر و نگهداری (PMS)، مدیریت عملیات، مدیریت انبار و مرسولات، خرید قطعات و غیره کمک خواهد کرد.

 

digitalization on maritime

 

 

چگونه باید با داده های دریافت شده از کشتی کار کرد؟

   حجم انبوه اطلاعات برای پردازش و تجزیه و تحلیل، با استفاده از تکنیک های پردازش سنتی و اکسل، بسیار دشوار است. برای غلبه بر این مشکل، توسعه یک روش استاندارد برای جمع آوری داده های خام در بازه زمانی منظم  و تبدیل آن به فرمتی استاندارد، به کاربران اجازه خواهد داد تا روند عملیات کشتی و اتخاذ تصمیم برای آنان راحت تر گردد.

   شرکت اطلس راهبر دریا مفتخر است نرم افزار مدیریت یکپارچه شناورها، با نام تجاری سی مستر (SEA MASTER) را به شما معرفی نماید تا بر اساس استاندارد های بین المللی ISM به کاربران این امکان را بدهد، تمامی وجوه یک شناور را کنترل و مدیریت نمایند. سی مستر در طول فرآیند توسعه، 5 ماژول برای مدیریت کشتی فراهم ساخته که بوسیله آن میتوانیم مسائل کلیدی عملیاتی را حل سازیم و مدیریت کشتی را برای مالکان کشتی، ناوگان و مدیران عملیاتی آسان گردانیم.

برای کسب آخرین اخبار به صفحه ی اینستاگرام ما مراجعه کنید .

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها